PREKLIC NAROČILA

PREKLIC NAROČILA

Kupec ima pravico do preklica naročila vse do prejema obvestila o predaji pošiljke v dostavo na posredovan elektronski naslov. Po prejemu omenjenega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več mogoč.

SPREMEMBA NAROČILA

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo “Prejeli smo vaše naročilo”, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirajte preko elektronske pošte info@znaravo.si. Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, v kolikor pošiljke že nismo oddali kurirju.

REKLAMACIJA

Prodajalec jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in shranjevanje izdelka, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.

Ponudnik odgovarja za poškodbe izdelkov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju poškodovanega blaga.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vendar niste pošiljke takoj zavrnili, nas o tem nemudoma obvestite in v najkrajšem možnem času pošiljko oddajte v bližnji poslovalnici Pošte Slovenije.

V primeru reklamacije ali morebitnega nezadovoljstva z izdelkom, vam prosimo, da nas kontaktirajte na 

  1. elektronski naslov: info@znaravo.si ali
  2. pisno na: Z NARAVO, Meta Medved s.p., Koroška cesta 61a, 2630 Radlje ob Dravi